Kliknutím zavřít
Kliknutím zavřít
Reklama

Virtuální kanceláře a readymade - základní otázky a odpovědi

Na otázky ohledně sídla pro Vaši firmu nebo místa podnikání pro OSVČ, které by Vás zajímali najdete v sekci informace. Nenajdete-li tam odpověď právě na tu Vaši otázku zeptejte se nás na telefonu 728 991247 nabo na emailu unimoservis@seznam.cz

▶ Jakou mám jistotu, že když objednám služby na delší období, nebude mi služba ukončena dříve?
Službu poskytnutí administrativního sídla poskytujeme na základě vlastnictví vlastních nebytových prostor. Nemusíme se tedy nikoho ptát, zda můžeme podobnou službu poskytovat a nikdo nás nemůže dát z nebytových prostor vypovědět. Z toho vyplývá jistota pro Vás.

▶ Na jakou minimálním dobu je možné administrativní sídlo firmy - virtuální kancelář objednat?
Službu poskytnutí sídla - virtuální kanceláře je možné objednat na min. dobu 1 roku, po dohodě na dobu kratší.

▶ Na jakou maximálním dobu je možné administrativní sídlo firmy - virtuální kancelář objednat?
Službu poskytnutí sídla není časově omezena.

▶ Musím objednat sídlo pouze vložením do košíku?
Nikoliv. Můžete nám zavolat na 728 991247 naebo napsat na email unimoservis@seznam.cz Veškeré možnosti pak můžeme obratem probrat.

▶ Je nutné objednávat také korespondenční služby, když mám zájem pouze o poskytnutí sídla/místa podnikání pro moji firmu?
Nikoliv. Součástí (v ceně) poskytování služby virtuální kanceláře (sídla) je také přeposílání pošty na Vámi zadanou adresu. Avízo o doporučené poště dostanete na email.

▶ Chci objednat sídlo pro více firem, jak mám postupovat?
Jednoduše vložte položku sídla do košíku a v košíku změňte počet položek a stiskněte přepočítat. V dalších krocích můžete zadat Vaše kontaktní údaje (do příslušných polí - jméno, adresa, IČO atd, můžete vložit i údaje více firem oddělených čárkami) a zvolit metodu platby za služby. Po odeslání objednávky se s Vámi spojíme a obdržíte na email návrhy smluv.

▶ Mohu si v místě sídla také pronajmout kancelář k jednání?
ANO, dle platné právní úpravy musíte mít možnost v sídle firmy jednat se státními orgány. Místnost k jednání je v každém našem nebytovém prostoru k dispozici.

▶ Je nutné i po uzavření smlouvy na sídlo dále zpracovávat mé osobní údaje?
Vaše osobní údaje zpracováváme v nezbytném rozsahu - Jméno/Email/Telefon/Korespondenční údaje/Ič. Jsou to údaje nezbytné pro uzavření smlouvy a další plnění služeb, které jste si objednal/a - následné poskytnutí souhlasu s umístěním sídla, přeposílání došlé pošty do sídla Vaší firmy atd. Více naleznete v našich Pravidlech pro zpracování osobních údajů - GDPR, které naleznete v dokumentech ke stažení.